Tekst łatwy do czytania

Dom Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce.

Tekst łatwy do czytania.

Tekst łatwy do czytania.

Gdzie jesteśmy?

Gdzie jesteśmy?

Dom Pomocy Społecznej jest przy ulicy Leśnej 11 w gminie Michałowo, w miejscowości Jałówka.

Dom jest czynny dzień i noc od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00.

Dom jest czynny dzień i noc

od poniedziałku do piątku

od 7:00 do 15:00.

Czym się zajmujemy?

Czym się zajmujemy?

Opiekujemy się osobami, które mają niepełnosprawność psychiczną.

Organizujemy wyjścia do muzeum, kina.

Organizujemy wyjścia do muzeum, kina.

Organizujemy spotkania z psychologiem Psycholog to osoba, która pomoże Ci rozwiązać Twój problem.

Organizujemy spotkania z psychologiem

Psycholog to osoba, która pomoże Ci rozwiązać Twój problem.

Organizujemy ćwiczenia z rehabilitantem.

Organizujemy ćwiczenia z rehabilitantem.

Rehabilitant to osoba, która pomoże Ci bezpiecznie ćwiczyć na przykład po wypadku.

Organizujemy terapie zajęciową.

Organizujemy terapie zajęciową.

Terapia zajęciowa to czas, gdy na przykład uczysz się malować, śpiewać i tańczyć.

Współpracujemy z różnymi organizacjami.

Współpracujemy z różnymi organizacjami.

Jak wygląda nasz budynek?

Jak wygląda nasz budynek?

Przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Przy budynku jest podjazd dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Przed budynkiem są miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

W budynku jest winda.

W budynku jest winda.

Sekretariat jest w pokoju numer 2.

Sekretariat jest w pokoju numer 2.

W sekretariacie jest pętla indukcyjna.

Pętla indukcyjna pomaga lepiej słyszeć osobie z aparatem słuchowym.

Jeśli jesteś osobą głuchą lub słabosłyszącą

Jeśli jesteś osobą głuchą lub słabosłyszącą,

3 dni przed wizytą w ośrodku wyślij wiadomość

e-mail na adres dpsjawor@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

Napisz: potrzebuję za darmo tłumacza języka migowego.

Do budynku możesz wejść z psem przewodnikiem.

Do budynku możesz wejść z psem przewodnikiem.

Jak się z nami skontaktować?

Jak się z nami skontaktować?

Wyślij pismo na adres

Dom Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce

ulica Leśna 11

16 - 050 Jałówka

Zadzwoń

Zadzwoń

sekretariat 85 71 316 90

pracownik socjalny 85 71 31 695

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

dpsjawor@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

Poproś o pomoc drugą osobę

Wyślij pismo przez platformę ePUAP

Wyślij pismo przez platformę ePUAP

www.epuap.gov.pl.

Poproś o pomoc drugą osobę.

Pracownicy Domu Pomocy Społecznej lubią pomagać innym ludziom.

Pracownicy Domu Pomocy Społecznej lubią pomagać innym ludziom.

Zapraszamy.

Opracowanie: Renata Bigda

Ilustracje: Magdalena Cegielska

Metryka strony

Udostępniający: Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce

Wytwarzający/odpowiadający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce - Anna Giesko

Data wytworzenia: 2024-03-18

Wprowadzający: Marek Falkowski

Data modyfikacji: 2024-03-18

Opublikował: Marek Falkowski

Data publikacji: 2024-03-18